2008. augusztus 19., kedd

Vezetős nap+központ:)

Na szisztok.......itt vagyok kicsit későn,de nemvolt időm írni!Na szóval a mai napomon sem uncsiztam szinte nem is voltam itthon egész nap:SDélelött kicsit punnyadtam,de 1óra felé jött az osztálytársam mamája és vitt be minket Kecsóra Rutin pályára!!!!Hát nem semmi volt,féltem tőle ma mert nemvoltam ráhangolódva a vezetésre,de ahoz képest jol ment;)Hát hazafelé se nekem kellett ma vezetni,mert Zoli fia vezetett haza,oan 7után jöttünk meg!!!!Ahogy beléptem a lakásba már hívott is az Évy,hogy menjek be vele központba..mondtam okéss!!8körül bemnetünk a Corleonéba,taliztunk Sanyival,Szandyval ők is kajáltak!!:)Mi is ettünk Évyvel Spagettit,fincsi volt!!:DMajd beszélgettünk,utána meg még beültünk a citybe folytattuk a tracspartit:D:D10után értem haza!!!Szóval jól telt a napom!!!Holnap meg megyek Pestre!!!De délelött irok még!!!Csumiiiiiii!!!!!!:DJoéjt

Nincsenek megjegyzések: