2008. augusztus 16., szombat

"Kicsit szomorkás a hangulatom máma":(

Na sziasztok megjöttem,bocsi hogy tegnap nem frissítettem csak,hogy nem volt időm.....hát nem valami jok a napjaim minden közbejött itt most nekem!!!:SEgy: anyukám korházban van:(Csütörtökön feküdt be és nemtudjuk mikor jöhet haza....Kettő:ideges vagyok a kolesz miatt is,hogy megkapom-e,de ajánlom nekik!!!!!Aztán jövőhéten szombaton mehetek fel beíratkozni.....de mégegyszer fel kell utaznom Hétfőn is,mivel a gólyatáboros papírt akkor kell leadnom....Na mindegy...:S:STémaváltás!!!!!!!
Máma megyünk bulizni,remélem jó buli lesz hamár elmegyek;)Először Évyhez megyünk egy kis házibuli lesz....majd utána megyünk a Citybe:):)Egy haverommal is beszédem van majd a discóba....kivi vagyok mit akar!!!Na majd jövök szerintem holnap!!!!Jókelgyetek!!!Pusziii,jo bulit:):)

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

nyugii Vivi:) anyud meg fog gyógyulni,lesz kolesz és minden menni fog:)

Névtelen írta...

Igy van Zsuzsa!!!Vivi kérlek NYUGI mindig sikerültni fog!!Imádlak!Pusziaaaa

vivacica írta...

Jajjjjjjj nagyon szépen köszönöm a bíztató szókat remélem is hogy minden helyre jön és ugy lesz ahogy én szeretném!!Puszikaaaaaaaaa