2008. augusztus 14., csütörtök

Harmadik Magyar táborom:):)






Na sziasztok kedves blogolvasóim:)Hát megjöttem a nagy táborozásból,de nagyon maradtam volna még egy -két napot,mert eszméletlen jo volt!!!!!Az elején mikor Kedden reggel odaértünk kicsit nehezen indult be a dolog,de annál jobban ment utána minden:):):D:PA társaság,hangulat franko volt!!!Minden este mentünk ki a duna partra a stégre beszélgetni,hullócsillagot nézni;)Fagyiztunk,sétáltunk,ettünk,ittunk,lábat lógattunk,játszottunk,csoportokba gyültünk és beszélgettünk....Zsuzsival tegnap este egy Jáger társaságában lelkiztünk egy jó pár órahosszát.....ami nagyon jol esett nekem,mert annyira jo beszélgetni vele(L):)KÖSZÖNÖM!!Tábortűzet is raktunk és ott énekeltünk,beszélgettünk!!Gyönyörű volt......Ma meg még összegyültünk mégegyszer utoljára és dumcsiztunk..Imi elbúcsúzott és mondta hogy jövőre is vár mindenkit ugyanott ugyanazon a helyen(csónakosház:P)Hát én ottleszek,megígérem:P:):)Na ennyit a táborról,mostmár megyek aludni mert álmos vagyok!!!!Mindenkinek köszönöm,hogy ottlehettem köztetek(L)(L):):)Na pusziiiiiiiiiiiiii

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

a tábor egyik legjobb része az este volt,amikor kint lelkiztünk:)
majd megejtünk még pár ilyet itthon is és Pesten is:)

vivacica írta...

Jujjjjj jaja az nagyon jó volt,jó veled nagyon beszélgetni;):)Okés,persze benne vagyok:):)