2008. augusztus 8., péntek

Medencés buliiiiii........:)

Sziasztok!!Bocsika,hogy tegnap megint nem frissítettem de megint nem volt időm,mostanában nagyon elvagyok havazva!!!!Vezetés,minden incs időm:S:SHát a tegnapi napról annyit,hoyg nemvoltma itthon szinte egész nap,este 7kor értem haza,mivel Rutin pályán voltma gyakorolni;)Hát........voltak nehézségek,de nagyjából ment a dolog....legközelebb sajnos csak mához egy hétre tudok menni,mivel én sem leszek itthon 3napig(magyar tábor:P)meg Zoli sem ér rá......Este olyan 8körül átjött Dolly...ezer éve nem láttam már...jót eldumáltunk 11kor ment haza:D:DNa ennyit a tegnapi napomról........
A mai napom is pörgősen telt........délelött 11kor ébredtem,majd takarítottam,meg boltba mentem bevásárolni mert délután egy kis csajos medencés partyt tartottam megint!!!:P:PJöttek is a lányok 1kor(Edina,Zsuzsa,Zsani,Bianka)jol elvoltunk,hát Bianka nem tudott sokáig maradni mert mentek szemészetre......Edina maradt itt legtovább 6óráig;)Jol elvoltunk sokat hülyültünk........zenéket raktunk pendrivra:):)Na holnap meg jön a nagy nap,megyünk,Pilisre lakodalomba........huuuuuu már nagyon várom,meg hogy felvegyem a koszorúslány ruhát;):):PNa sajna holnap ezmiatt nemtudok jönni frissíteni....de vasárnap jövök és beszámolok a lagziról:)Na joklegyetek,sok pusziiiiii

Nincsenek megjegyzések: