2008. augusztus 3., vasárnap

Jó kis buli,punnyadás:S:)

Na megint itt vagyok.....Huu gyerekeim nagyon jó volt a tegnap éjszaka:):DFél9 felé átjött hozzám Zsuzsi,Noémi...elbeszélgettünk!Negyed10kor taliztunk Edinával és mentünk be a Drinkbe egy kis elő osztálytalálkozós bulit tartani....beértünk a Drinkbe,hát nem voltak tul sokan még,mi a kerthekységbe ültünk ki......meg kell hogy mondjam azért voltunk egy páran az osztályból!!Jokat elbeszélgettünk,iszogattunk,jajj kemény volt én tömény Bacardit ittam:SPfffff nem kicsit égett a gyomrom tőle,de azért megittam:D:DAzután,taliztam Évymmel és már szinte utána vele voltam:):):)Jajjj nagyon nagyot partyztunk;):PÁtnáztünk citybe is,hát most nem volt egy nagy durranás a party:SBeszélgettem a Drinkbe Szandyékkal is;)Citybe taliztam egyik haverommal,vele is jót beszélgettem meghívott egy piára!!!4órakor keveredtem haza.......Összességében jó kis buli volt:):P:P
Kicsit a mai napról........hát nem sok minden történt!!Képzeljétek fél2kor bujtam ki az ágyból:D:DNem semmi vagyok tudom:PKajáltam,aztán ideültem a géphez:):)Szokásos:D:DMegint kicsit felhúztam magam bizonyos dolgokon,de sebaj majd lesz valahogy!!Na ennyiiiiiiiii..........majd jövök.......sok cupppppppiiiiiiiii

1 megjegyzés:

Balázs írta...

Hát nagyjából én sem igazán tudok ehhez mit hozzászólni. Sajnos mindketten felhúztuk magunkat de majd lenyugszunk és szerintem simán meg fogjuk tudni beszélni a dolgokat. :) Össze kell/kéne csiszolódni :P:D Hát ha buli jó volt akkor okés, bár remélem ha velem eljössz majd egy nagyon jó helyre akkor ott is jól fogjuk magunkat érezni, vagy egymást :D:D:D Na asszem zárom is sorai, majd besz. Mullió csók (L)(L)<3 Szerizlek.