2008. augusztus 21., csütörtök

Tegnap Pest tűzijáték és RIO:)

Na megjöttem,bocsesz,hogy tegnap nem frissítettem csak hát időm semmi nem volt rá!!!!Délelött 9kor indultunk be Kecsóra anyához!!!Ott voltunk 12-ig,majd hazaértünk és kicsit gépeztem aztán kezdtem készülődni mert már mindjárt itt volt a 19óra és indultunk Pestre a tűzijátékra na és utána a RIOBA:):D:PHuuu hát meg kell,hogy mondjam időben felértünk de parkolási helyet nem kaptunk sajnos legalább fél órát kavarogtunk a városba mig a Budai oldalon,nem messze Riotól találtunk helyet!!:DDurva volt.....na a tűzijáték az szenzációsan jóó volt,mondjuk mi Edinával meglepődtünk mert kb 20perces volt az egész pedig legalább fél órás szokott lenni!!:SNa mindegy de gyönyörű volt.....fél10felé odaáltunk RIO elé mert már akkor annyian voltak hogy huuuuuuuu:D:D10kor be is jutottunk,és már zülött a tömeg!!!Fergetegesen nagy party volt,táncoltunk is a tömegbe ugy hogy egymást lökdöstük,hogy legyen helyünk:D:D7500-an voltunk:D:D:D:POlyan 3kor jöttünk ki,utána még az autóba ültünk és olyan negyed4 kor indultunk el haza!!Utközben még beugrottunk Mekizni,mert mindannyian nagyon éhesek voltunk:D:DJól bekajáltunk és jöttünk haza!!!Fél5elött értünk haza:)Nagyon jó kis napom volt,jól éreztem magam!!!
Na majd még este jövök,jók legyetek addig is!!Pusziiiiiii

Nincsenek megjegyzések: