2008. augusztus 27., szerda

Sokmindenről.......

Sziasztok újból.....hát sajnálom,hogy ilyen sokáig nem frissítettem de nem volt időm meg nem is volt kedvem:D:SNa szóval kezdem a hétvégével....Szombaton délelött mentem vezetni Kecskemétre a rutin pályára,meg mondom őszintén jól ment;)Ott voltunk 1óráig,majd hazaértem megkajáltam,összepakoltam amit még kellett és mentem fel Pestre Balázshoz!Háromnegyed 5kor értem fel,kijött elém és együtt metróztunk Ujpestig:DHát nem egy nagy élmény ez a METRÓZÁS de kibírható:D:POtt voltunk náluk 6ig,majd mentünk az Aréna Plázába mozizni egyet,az Üresfejűt néztük meg....nem volt rossz sokat nevettem de láttam ennél jobb filmet is:)9kor értünk haza körülbelül,akkor jól bekajáltunk majd Balázs készült egy meglepivel nekem,.......én nagyon meglepődetm mert senki nem csinált még nekem ilyen estét!!!:)Jol elvoltunk:D:DHát másnap felkeltünk és sajnos közölnöm kellett valamit Balázzsal,nagyon nehéz volt de muszáj volt mert kiábrándultam a szerelemből....és megmondtam neki,hogy legyen vége a kapcsolatnak:S:(Hát kicsit maga alatt volt,de megértem,sajnos nemtudok mit csinálni voltak egy-két olyan dolgok ami miatt igy kiábrándultam belőle:S7hónapig voltunk együtt amugy.....ez volt Vasárnap reggel,de még elvitt Ujpest központig majd bucsút vettünk egymástól és mentem a Metróhoz,indultam Kamyhoz:):)Ki is értem kisebb gondok árán:DTök jol edumáltunk,jó volt már nála mert ezer éve nem voltam,haragudott is rám,hogy nem kerestem mikor Pesten jártam:SDe most kipletyiztük magunkat,de egy hét mulva ujból tali;):DMegismertem a leendő barátját is,nagyon jó fej,jol is néz ki;):Dsokat hülyültünk 3an:D:PHétfőn korán keltünk,mert 9re mennem kellett a ZSKF-re Fősulira angol tesztet irni:SNem volt kedvem megírni,de tul estem rajta,addig Kamy beíratkozott,majd én is;):DUtána kimentünk a Békási piacra vásásrolni,majd bevágtunk egy Girost:DFincsi volt:PDélután 3óra felé pedig mentünk be a Westendbe:)Este a fél 8as vonattal jöttem haza....9re itthon voltam:DA szakítás ellenére jó kis hétvégém volt:):)
Hát a Keddi napomról csak annyit,hogy Bankba voltam elintézni a bankkártyámat,meg Postán feladtam a Koleszos papírokat....Jaaaa és sikerült felvennem még Hétfőn az óráimat és nagyon örültem,mert elég jó kis órarendem van;):PHétfőn 2órám van,Kedden 3órám,Szerdán is 3órám,Csütörtökön nincsen órám:DPénteken pedig 2órám van,szóval tök kircsi:D:PKeddi napomról ennyit....
A mai napom már jobb,de fárasztóbb is volt:SReggel korán keltünk mert mentünk Pestre vásásrolni a sulira meg a koleszba!!!!Először az Auchanba mentünk,ott bevásároltunk,majd a Sárkány centerbe és végül a Tescóba.....Kivásároltuk magunkat!!Tök jó mert mikor hazaértünk egyből jöttem fel a netre megnézni,hogy kaptam-e vissza a kolesztól e-mailt,mivel tegnap irtam nekik,és kaptam!!Szóval hétfőn költözöm a koleszba;)BEJELENTEM PESTI CSAJ LESZEK:D:DHétfőn már egyből 2órám lesz,jah és délután 3órakor évnyító;)Ahova a Kamyval megyünk édes kettesben:D:D:P:PNah hát ennyit a mai napról és a koleszról!!!
Holnap meg megint korán kelek 6órakor mert megyek szintén Pestre a Keletibe,mert indulunk Zsórifürdőre gólyatáborba 4napra;)Tök jó mert Dóry is feljön velem,elkisér a Keletibe,szóval nem megyek egyedül;):P:PAry vagy Dóry köszönöm:D:PUgyhogy ne hary,de megint nem tudom frissíteni vasárnapig!!Szerintem Vasárnap azért irok valamit a Gólyatáborról:D:PHuu remélem jó lesz,kicsit parázok is tőle:S:P
Na most már befejezem az írást,szerintem elég sokat írtam csak győzzétek olvasni:D:PNa sok cuppp mindenkinek,joéjt:)"Tente baba tente itt van már az este":D:D

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Nincsmit Vivikém!!!!!szerikeeeeeeeee

vivacica írta...

Aranyos vagy:):)Szerikeeeeee(L)