2008. augusztus 10., vasárnap

Edküvő,Lagzi..Pilisen:P




Na megjöttem,Pilisről ma délután érkeztünk meg:P:PHát nagyon-nagyon jol sikerült az esküvő,na meg a lagzi is:);)Délután 1órakor kezdődött az egész,akkor mentünk ki a Sipítóba(pihenőpark)ott volt egy állófogadás,huuu fincsi kaják......majd negyed3kor volt a búcsúztató és fél3kor kezdődött a polgári esküvő,ami ott volt kinnt a pihenőparkban szabadtéren:):)Majd miután megvolt a polgári esküvő,megint lehetett enni,inni:D:DNegyed 5kor indultunk be kocsikkal Pilisre az Evangélikus templomba.....Szépen fel volt diszítve a templom is...5kor kezdődött az Istentisztelet...végigvonultunk Pilis központjába,tök jó volt igaz nekem kissé fájt az uj cipőbe a lábam,de kibírtam:PMiután vége lett az esküvőnek mentünk vissza a Sipítóba és kezdődött a "hacacáré",tánci-tánci,lagzi:D:DHuuuu nagyon jol éreztem magam,mi a Balázzsal csak éjfél után miután megvolt a mennyasszony tánc akkor öltözhettünk át.....Táncoltunk is,ittunk,ettünk,hát ahogy azt kell egy lagziba:D:DEgészen reggel 6óráig mulattunk mi Balázzsal,anyáék elöbb visszamentek már, Taxival mentünk mi is,már világos volt teljesen:D:PKeresztanyámék,meg a többiek délelött fél 9kor értek haza:D:DJaaaaaa és 240-en voltunk összesen:P:PNagy lagzi volt,jol sikerült....régen voltam már ilyen jó lagziba;)
Na ennyit a beszámolomról.....holnap jövök!!!!!!Joéjt mindenkinek!!!!!!!!!!!!

6 megjegyzés:

Névtelen írta...

áááá..olyan szép vagy a képeken:)

Balázs írta...

Nagyon jó volt szerintem. És persze jó, hogy az én drágám volt a legszebb koszorúslány :):) (L)(L)

vivacica írta...

Köszikeeeeeeee..............aryk vagytok:):):)

Névtelen írta...

Hát igen olyan gyönyörü Vivikém tiszta király lány!!!Szerike

Balázs írta...

Ezért is voltam olyan büszke rá ;)Nem adom senkinek <3 (L)(L):L szeriiiiiiiiii

vivacica írta...

Nagyon szépen köszönöm..aryk vagytok!!Puszikaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa