2008. augusztus 22., péntek

Csütörtök,Péntek:)

Na itt vagyok!!Bocsi de tegnap már nem volt kedvem írni,tudjátok van ez így:PNa mindegy,hát a tegnapi napom punnyadósan telt nem nagyon csináltam semmit mert vezetni se mehettem mert Zoli nem ért rá:SEgész nap itthon voltam,este viszont hívott Évy,hogy menjek be a központba csavizni!!:)Hát be is mentem vele 7körül jött és mentünk:D:PCorleonéba mentünk és pizzáztunk,ott voltak ismerőseim is jókat hülyültünk!!9órakor értem haza!!!Ennyi volt a tegnapi napom:):S
A mai napom az már valamennyivel jobban telt,délelött felkeltem majd nekiáltam takarítani a lakást:SHát az ugy nem tetszett,de muszáj volt.......majd délután fél2kor taliztam Dóryval és eljött velem a BANKBA,meg Móniékkal is taliztunk:)Sajnos a Bankkártyámat nem tudtam elintézni mert az Adókártyám anyunál volt bennt:SNa mindegy majd jövőhéten elintézem!!Utána ahogy hazaértem már indultunk is anyuhoz Kecsóra látogatni:):SSajnos még mindig korházban van:S:(Este hazaértünk és azóta itt ülök,közben pakolok mert holnap megyek délelött még Rutin pályára,utána meg ülök a vonatra és megyek Balázshoz Pestre,vasárnap meg Kamybabyhez megyek:):)Jajj már nagyon várom hogy menjek hozzá,ezer éve nem láttam:S:(Hétfőn pedig együtt megyünk beíratkozni a fősulira:);)De kár mert ő levelezőn csinálja én meg nappalin:(Na sebaj azért talizni fogunk sűrűn remélem mert ott lakik a közelben;):P:PÉs most megint nemtudom hétfőig frissíteni szóval ne hari:):SDe hétfőn beszámolok minden jórol,rosszról:D:DNa pusza nektek:)Joéjt blogolvasóim:D:P

Nincsenek megjegyzések: