2008. augusztus 11., hétfő

Tartalmas nap.............

Na szisztok:D:DItt vagyok még ma este,mert holnaptól megint nem tudom frissíteni a blogom,mivel elmegyek 3napra,magyar táborba Kiskunlacházára a Duna partra;)Itt leszek a szomszédba Miklostól 30km-re körülbelül:):):PHát a mai napomról csak annyit,hogy nem telt rosszul alig voltam itthon:D:DDélelött felébredtem,megkajáltam és elmentem Dóryval be a postára meg anyukám labor redményéért!!!!Aztán hazajöttem és már mentem is tovább edinához:PNagyon jol eldumáltunk,képeket mutatott,megbeszéltük a holnapi napot is:D:DAmjd fél5kor hazajöttem és mentünk a ruhámat visszavinni.............Majd kicsit itthon voltam és visszamnetem Dóryhoz....:PMost értem haza az elébb:):)Ugyhogy ennyi volt a mai napom!!!!Aztán csütörtökön délután jövök és elmesélem a tábor mozzanatát,hogy telt:):)Puszikaaa mindenkinek csütörtökig:D

Nincsenek megjegyzések: