2008. augusztus 4., hétfő

Pörgős nap:):)

Sziasztok!!!!!Megjöttem,kicsit fáradtan de itt vagyok:D:DHuuuuu a mai napom,pörgősen telt,reggel 7kor keltem,rendbe tettem magam és mentem a mamámhoz át segíteni sütni;)Elég jol haladtunk ma csak az apró sütiket sütöttük meg a lakodalomra,majd holnap is jön a többi........Végig ott segítkeztem fél2ig,majd hazajöttem letusoltam és mentem 2kor a központba Zsuzsival talizni.:PElmentünk a papírboltba,százforintosboltba,postára(törzshelyünk:D)Majd hazajöttünk és én mnetem vezetni Zolival.....hu meg kell hoyg mondjam nagyon király volt:D:P:PElvezettem egészen Kunpeszérig meg vissza,jó volt:PZoli meg is dícsért azt mondta ügyes:P"Büszke vagyok":PHolnap is szintén megyek 4órakor,jujjjjjjjjjj de jó eksz:D:):)Szerdán meg talizok Edinával megyünk csavizni,pizza minden:DHuu az is jó kis nap lesz:):);)Látom előre:P:PNa ennyi történt ma,majd jövök........jonak lenni,,pusziiiiii

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

én bezzeg nem voltam olyan ügyes ma,mint te..

vivacica írta...

Dehogynem.......

Balázs írta...

Ohh micsoda készülődés van itt... :D Komolyan megnéznélek, hogy te itt ilyeneket csinálsz :D:D :P Nem mindennapi látvány :P:P:P Na jó ez gonosz volt, de én már csak ilyen vaok :S :D Vezetéssel meg csak óvatosan. Nehogy aztán az oktató azt mondja h ő kiszáll inkább :D:D Szeriiiiiiiii