2008. július 31., csütörtök

Talizós nap:):):)

Na a mai napom is elég tartalmasan telt el.....nem uncsiztam:):)Délelött fél10kor felkeltem,elkészültem mert Zsuzsa jött 10re hozzám;)Tök jol elvoltunk szinte egész nap bennt volt Miklóson.......10kor el is indultunk be a központba,először a ruhakölcsönzőbe mentünk be,mivel én felpróbáltam a koszorúslány ruhámat,huhhhhhh nagyon szép:);):PJövőhét pénteken 4re mehetek a ruhámért:)Huuuu de várom már:D:DNa azután a postára mentünk be,befizettük mindketten a diákigényléshez a csekket,szeptembertől,majd mentünk a kenyérboltba vásásrolni:)Majd végül kimnetünk Mónihoz jó messze lakik a várostól:D:)De kibírtuk a sétát,jót elbeszélgettünk vele is:PUtána meg Zsuzsa még visszajött hozzám,ittvolt fél4ig:):)Jó kis napom volt ma,azt hittem pedig uncsizni fogok......de aztán mégsem!!!!Na nagyjából ennyi a mai napról.......majd jövök vmikor!!!Joklegyetek!!Pussziikaaa

Nincsenek megjegyzések: