2008. július 9., szerda

Egy szerencsés nap:)

Ciasztok:)Megjöttem,tulélve a KRESZ vizsgát is hála istennek sikerült 75pontból összesen 70pontot értem el:)Nagyon örültem neki,szóval nyaralás után irány vezetni!!:)Azért egy"pöppet"elfáradtam,de megérte mert megvan...Apuval majd most délután kimegyünk egy térre ahol nincs fa semmi és megmutatja az alapokat:DMamámhoz is át kell mennem segíteni egy kicsit,meggyet fejetni amit anyuék hoztak tegnap Pilisről mert rengeteg van:SSajnos tesómnak nem sikerült megint a vizsga,szóval ő július21-én megy megint!!!Én már akkor nagyban vezetek:):DErre vártam már nagyon komoylan....Jó telt a délutánom is,picit fáj a fejem,de mindegy!Apával kimentünk a vásárhoz,megmutatta az alapokat,magyarán hogy kell elindulni az autóval!!Hát többé kevésbé ment,egyszer-kétszer lefullasztottam a Seatot:S:D
Na amugy semmi küli nemtörtént....Majd lehet még este jövök,vmi vidit vagy mást felrakni...Sok pusziiiiii

5 megjegyzés:

Balázs írta...

NAgyon örülök, hogy sikerült a vizsgád. Látod jót tett a szerencseüzim :D Alap :D Most még lehet h nem érzed annyira a kocsit, de ez normális, majd 1hét és máris jobb lesz meglátod. Gyakorlat teszi a mestert. CSóóóókkk (L)

vivacica írta...

Hát én is naon örültem hogy sikerült,igen a szerencseüzid is segített;)Jaja de nem volt rossz vezetni csak kissé még szokatlan volt számomra meg azt hogy éreznem kell az autót!!De majd gyakorlat teszi a mestert,meg nyaralás után egyből meek vezetni:DMár az oktatomnak is szoltam hogy ne csináljon programot mert meek vezetni:D:D

Balázs írta...

Na jah, szerezd is meg a jogsid mielött elkezdődik a sulid, mert hát ha ide vesznek föl akkor nem árt mjad ha tudsz vezetni meg egy autó sem :D :D Ebben a városban autóval meg autó nélkül is halál :D:D:D Holnap megyek a kocsiért. Estére kész. Sajnálom, hogy nem láthatod :S:S:(

Balázs írta...

jah és hát megragadom az alkalmat, hogy reklámozzam itt a blogom :D Csekkoljátok le a mindennap frissülő zenei kínálatot is a blogomba mert vadi új újdonságokat is találhattok. Aki szereti D.O.N.S.-t az meg pláne :D:D

Névtelen írta...

na végre Vivi:D nagyon szurkoltam neked:) én meg csak 28-án mehetek:S mégis neked lesz meg előbb a jogsi;)