2008. július 1., kedd

Semmittevéses nap:S

Sziasztok Skacok:DAzt kell hogy mondjam ma nem leszek olyan bőbeszédű mint mondjuk tegnap,vagy azelött!Most nemtörténik velem semmi külcsike:DTegnap megtudtam hála istennek hogy jövőhét hétfőn megyünk KRESZ vizsgára,még az este felhívott az oktatom!!Ma a délelöttöm hamar elszaladt meg kell,hogy mondjam mivel háromnegyed 12kor anyu ugy ráncigált ki az ágyból"Kislányom kelljél már föl":D:DMikor felkeltem megkajáltam aztán ideültem a géphez és irok a blogomba a semmittevésről:DDélután szeretnék kimenni fürödni is,mivel van a kertünkben egy nagy medence és csobbanok egyet ebben a nagy melegben:)Na hát bőven ennyit tudok hirtelen irni!!!!Majs este még jövök!!!!!!!
Jóklegyetek!!!Szép napot!!

3 megjegyzés:

Balázs írta...

Hasonloan punnyadt volt a mao nap ott is, bar igy legalabb sokat tudtam frissiteni. Hamarosan ujra tali amit mar nagyon varok. Jo lesz ujra egyutt lenni meging. Mara ennyit, majd meg jovok.

Balázs írta...

(L)

vivacica írta...

Jaja már én is várom hogy talizzunk jó lesz naon megit remélem a 7vége!!!én meg most kerültem géphez:Seddig dolgoztam takarítottam meg főztem:S:SNa majd most szerkesztem a blogom!!(L)