2008. július 11., péntek

Medencés party;)+Egy hétig távol:D

Sziasztok Skacok:DNa megjöttem még ma is,de neharagudjatok,hogy ilyen későn csak nemvolt időm ma semmire sem:DHát király napom volt azt kell hogy mondjam!!!Délelött takarítottam a lakást majd készülődtem,mert jöttek a lányok délután egy kis bulira;)Medencés Party volt:D:DSokat beszélgettünk,régi szép idökről kirándulásokról osztályról;)Nagyon jol elvoltunk.....napozgattunk,én "pöppet"le is sültem,fürödtünk:DMóniék olyan 8körül mentek haza,Edina meg fél9felé!!Szerintem ők is jol érezték magukat!!;)Na ennyit a délutánról,TÉMAVÁLTÁS:DHolnap irány Harkány,megyek a szüleimmel egy hétre nyaralni;)Ugyhogy sajnos ne harizzatok,de nemtudom jövőhét szombatig frissíteni a blogom,mert távol leszek:DDe megígérem mihelyst hazaérek az lesz az első leírom mi történt az egy hét alatt velem:DRemélem jó idő lesz ránk,sokat fürdök majd napozok:D:D
Jóklegyetek ti is az egy hét alatt amíg én nyaralok:)Sok pihit kívánok mindenkinek!!Joéjt,majd jövhét szombaton jövök:D:DCUPIIIIIIIIIIIIIIII

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

húú az a nap de jó volt:) köszi a vendéglátást és mindent:) ha visszajöttünk a nyaralásból mindneki,akkor irány a strand egy csajos röpi meccsre;):D

vivacica írta...

Hát én is jol éreztem magam jo volt beszélgetni a régi szép időkről:)Okéssssss persze az király lesz:D:D;)