2008. július 30., szerda

Egy kis beszámoló a távollétemről:):D






Na halika mindenkinek:):)Megjöttem ismét a nyaralásból itthon vagyok!!De egy hét és ismét távozok de csak hétvégére megyek el,lakodalmba,jaa utána pedig agusztus 12-14ig megin tnem leszek,akkor meg magyar táborban vagyok:D:):)Na gyerekek elég sokminden történt velem amíg nemvoltam itthon,kezdem máris az elején:D............Hát tudjátok csütörtökön mentem Balázshoz délután...még akkor nem volt az a nagy meleg,szóval jó volt....felértem 3óra felé,Drágám már ott volt,segített mivel nagyon nagy csomaggal mentem:PKiértünk hozzájuk,pihengettünk...ezen a napon nem volt semmi különösebb,elvoltunk:PPénteken már tartalmsabb volt a napunk.......elmentünk a Mekibe kajcsizni..délután lementünk sétálni a Duna-partra,jujj haljátok nagyon fennt van a Duna:SEste pedig elmentünk kocsikázni a városba,felmentünk a Westend tetőkertbe is,elvoltunk vagy egy órát ott:):)Utána még kocsikáztunk,átmentünk Budára is:D:D11órakor értünk haza:P:PSzombaton pedig indultunk 10órakor le Balatonfüredre...hát akkor már kissé meleg volt,de szerencsésen megérkeztünk..nagyon aranyos a Balázs mamája,jol elbeszélgettem vele..ahogy megérkeztünk megkajáltunk és már mentünk is le a partra sétálni,végig sétáltunk a Tagore sétányon,gyönyörű szép....fagyiztunk egyet,jah és néztük az Annabálat mivel akkor volt a 2008-as Annabál:)Jujjj annyira szépek voltak,,,nagyon sokan beőltöztek:PEste hazaértünk kajáltunk és készülődtünk mert mentünk az ország egyik legjobb helyére a HELKA discóba:D:):):)Kurva jó hely áhh ezt nemlehet leírni ide le kell menni:D:DTöbb szintes,üveg lift minden amit eltudtok képzelni:PNagyon sokan is voltak teli volt a tánctér:P.......Majdnem 5óra volt mikor hazaértünk,egyből döltünk az ágyba:D:)Vasárnap délben keltünk,elmentünk egy nagyon jó kis étterembe,fincsi volt minden:):PAzután meg elmnetünk Balázzsal megint sétálni,hatalmas kört tettünk meg...felmentünk a görög falut is megnézni..huu azt is nagyon szépen megcsinálták,ilyen mediterrán színekre festették le az egészet(narancssárga,citromsárga)a képen is lehet látni:P;)Mikor hazaértünk alig vártuk hogy leüljünk a hosszú túra után....A hétfői nap is jol telt,elmentünk strandolni Tihany-Sajkodra az a strand neve,jó volt én mondjuk nem fürödtem,mert nekem nagyon hideg volt a víz,a lábamat belelógattam és azt hittem lefagy a lábam:S:SBalázs az belemerészkedett,de ő se bírta sokáig...5órakor értünk haza,megint készülödtünk és lemnetünk még egy utolsó nagyot sétálni:PMi most másból se álltunk csak mentünk:D:DEttünk a Silver szálloda elötti kávézóba fagyikelyhet,ami marha finom volt...én csokikelyhet ettem,Balázs pedig banán kelyhet:):)Utána még elmentünk arra a részre ahol én 1997-ben nyaraltam a szüleimmel,jó régen volt már,de még mindig ugyanugy vannak az apartmanok minden a régi:)Jó volt látni ujból..........közel2km-ert sétáltunk:D:DKedden meg már pakolásztunk mert busszal kellett hazajönnünk,mivel a vonatok nem jártak felsővezeték szakadás miatt:S:SFél5után indult a busz,szépen megszívtuk azt is mivel teljesen teli volt már mire Füredre ért:S Szóval én leghátul a lelépőn ültem,Balázs meg majdnem egész uton állt:S:(Pesten is fasza volt mert dugó volt természetesen,ugyhogy a Kosztolányi Dezső téren szálltunk le onnan villamossal mentünk a Battyányiig,aztán metró Deákig,onnan megint metró Ujpestig,szép volt a hazaut:S:SDe szerencsésen megérkeztünk 3óra hossza alatt.......Összeségében jó volt minden,jól éreztem magam,csak volt rossz hír is a nyaralás alatt,anyukám nagyon beteg lett,még mindig az,injekciózák minden........:(:(És én meg nagyon ideges voltam mikor megtudtam..........De már hála istennek jobban van......A jó hír is van a nyaraláson kívül,hogy felvettek a ZSKF Andragógia szakra:):)Szóval nagyon örülök neki,fősulis lettem:P:PA gólyatábort is tudom,hogy mikor lesz augusztus29-30-31Zsórifürdön;)Huuu már várom azt is:):);)Húzos lesz biztos a suli,de beleadok apait-anyait és tanulok:):):)
Hát a mai napról meg annyit,hogy 3kor jöttem haza Pestről busszal.......jó meleg volt alig vártam hazérjek..:SMost este kicsit felhúztam magam de mindegy majd lenyugszom:S:SNaaa asszem befejezem a mondókámat márra,holnap jövök,meg mostmár mindennap,ha minden igaz:):);):P:PJoéjt mindenkinek...Sokat irtam most megint:P:POlvassátok türelemmel:D:DPusszantós

4 megjegyzés:

Névtelen írta...

min húztad fel magad?:O

vivacica írta...

már mondtam tudodd??

Névtelen írta...

jah tényleg:P

vivacica írta...

:D:D:D