2008. július 8., kedd

Jó kis csajos délután;):)

Ittvagyok!!;)Jó kis délután volt ahoz képest amilyen punnyadt volt a délelöttöm!!:)Délután msneztem Szaszával és tett föl egy kérdést"Nem megyünk be 4órakor a központba kicsit csavarogni,Szilvit is elhívjuk?"Én azt feleltem de elmehetünk ugyis egyedül vagyok itthon,anyuék elmennek,mondom okés!!Szóval 4kor taliztunk és elmentünk Szilvihez,nagy nehezen kijött,de nem volt kedve besétálni a központba,így bementünk hozzá és eldumálgattunk mindenféle csajos,pasis régi szép idős dolgokról:D:DOtt voltunk fél 6ig....Aztán eljöttünk Szilvitől,majd beültünk a Korona kávézóba egy cappucinot meginnni,fincsi volt:D;)Majd elmentünk a nagyABC-be chipset venni,le kell hogy irjak megint egy jelenetet:D:DJövünk nagyba ki az ABC-ből és egy öregember nemtom hány év körüli lehetett,szerintem beteg volt a bácsi vagy csak kissé "ittas"arról nemtudok,de a tény az hogy hirtelen odanéztem és az öreg gatyájábol csöpögött valami!!:SKiderült hogy"behugyált"az öreg:D:D:DKemény volt nagyon:DUgy röhögtünk.....na ennyi a történet:DEzután még beültünk a templom melletti buszmegbe dumcsizni,csak ránk jött az eső és elindultunk hozzánk,Szasza is átjött,nemrég ment el,mert valószínű megy Sanyihoz majd!!
Jó kis délután volt:):)Na ennyit erről!!!Holnap szorítsatok nagyon mert vizsgázom:SKöszi mindenkinek aki szorít!!;)Joéjt,holnap majd jövök a fejleményekkel!!
Cuppantáss

2 megjegyzés:

Balázs írta...

Hogy vletek mindig történik valami z nem vitás. Jó kis story. Látom ti is dacoltok az idővel és az eső miatt sem maradtok otthon. Hihetetlen, hogy milyen viharok vannak mostanság. Alap, hogy szorítunk. Mostmár sikerülni fog. Millió csók!

vivacica írta...

Az biztos nem semmi volt:):D:DNagyon jahh de tegnap nem volt vihar!
(L)Miliió csok(L)