2008. július 8., kedd

Borús,szomorkás nap:S:S

Helloka!!!Megint kicsit késve,de ittvagyok!!Az az egy gond,hogy szar idő van,a tegnapi vihartól nagyon lehült a levegő!Most is kezd borulni,de ajálom neki ne essen:SAz éjjel megint nemtudtam aludni,hajnal 2ig zenét hallgattam:S:(Ugy utálom az ilyen időt,akkora szél is volt mint"állat":SMai napom is punnyadós,reggel már 7kor keltem mert tanultam a KRESZT,holnap vizsga,ugyhogy aki olvassa a blogom az remélem szorít nekem,hogy sikerüljön.........Most délután is még azt csináltam!!!4órakor meg talizok a csajokkal,kicsit bemegyünk a központba!!Sajnos Doryhoz se tudtam átmenni tegnap a szar idő miatt!:S:@Olyan mérges voltam!!Anyuák fél5kor mennek el Pilisre cseresznyét szedni,ugyhogy én meg elmegyek kicsit csavarogni:)
Hát most ennyit tudok írni,majd jövök még szerintem este fele!!!!!Jónak lenni ám!!Puszika mindenkinek:)

2 megjegyzés:

Balázs írta...

Hát igen, itt is hatalmas vihar volt, nemigen tudtam én se aludni az időváltozástól csak forgolódtam. Lehült a levegő is bár így jobb kicsit szerintem mert nem döglik meg az ember. Tegnap nem éppen volt jó kedvem, akik rápillantottak a blogomra azok tudják. Hát nem toom, h ez h fog változni de remélem fog. Most 2hétig nem fogom látni a drágámat :S:( Sok idő de talán majd annál jobb lesz utána. :) Így van irány HELKA. Legjobb lesz remélem. Csak legyen összhang fullra ;) :) Puxikállak benneteket. :)

vivacica írta...

Jajjj én naon nem szeretem a vihart:SDe hát ez van,nálunk most is esik:S:(jaja jólesz majd talizni megint,várom Balcsit is meg Helkát is;)
Pusziiiiiiiiiiiiiiiiii(L)