2008. július 19., szombat

Nyaralás Harkány:)Július 12-19ig






Sziasztok na megjöttem a nyaralásból itthon vagyok újbol,mondjuk nem sokáig,mert julius 23-án megyek Balázshoz és ott leszek egy hétig!!Megyünk közben abban az egy hétben nyaralni Balatonfüredre:D:)Gyerkőceim leírom nektek az egy hétben mi történt velem,kövessétek türelemmel:D:):)

1nap:Reggel fél7kor felkeltünk még összepakoltunk amit kellett…..átmentünk mamámhoz elköszönni,majd nekivágtunk az idei nyaralásnak Harkányba:)Az út nem volt olyan vészes 2és fél óra alatt leértünk,kibírható volt a meleg ellenére is;)Megérkeztünk a célhoz,hát ledöbbentünk a nyaralón mert nagyon frankó volt,vadonatúj nemrég lett felújítva teljesen…..mi a tetőtérben laktunk,de szuper volt:D

Kipakoltunk,megismerkedtünk a nyaraló tulajdonosával kicsit beszélgettünk……ezután megkajáltunk és fél2felé kimentünk a strandra;)Előtte még bevágtunk mind a 4en egy három gombócos fagyit,NYÁMIIIIIII:D:D:DBementünk a strandra és egészen ott voltunk 7óráig,huu nagyon jól néz ki a harkányi strand is,nekem nagyon tetszett;):DSokat fürödtünk,mi Bencével mindig az úszómedencében voltunk,ő ugrott is”seggest,fejest”:D:DKegyetlen…..Nagyon melegünk volt közel 35fok:S:S

Bejöttünk 7kor a szállásra,megint kajáltunk és este mikor sőtétedett elmentünk a központba sétálni:)Harkányba meg kell,hogy mondjam nektek nagyon nagy élet vanfőleghogy szombat este volt:DKirály volt nagyon!!!!!!:)

2nap:Délelött 10kor felkeltünk megreggeliztünk és olyan 11órakor kimentünk a strandra;)nagyon jo volt megint a fürdőzés és a napozás……ettem egy ugynevezett óriáspalacsintát kakaóval és csokiöntettel a tetején:D:DFincsivolt!Negyed 6kor jöttünk be a strandról,megvacsoráztunk és este megint mentünk be a központba sétálni….Nagyon guszta helyre ültünk be ahol fagyikehelyt ettünk,én csokikehyelt ettem:D:DEste 11kor értünk haza……Ez a napunk is jól telt szintén:D..........

3nap:A mai napunk kissé uncsibb volt mint az elözők:SDélelött 10kor felkeltünk megreggeliztünk és én visszafeküdtem el is aludtam,délután 1kor ébredtem:DSajnos ma az idő miatt nem tudtunk strandra menni mivel hajnalban esett az eső és a hőmérséklet isvisszaesett egy pár fokkal:(Ezért ugy döntöttünk kirándulni megyünk ma……Siklósra mentünk át,ami Harkánytól körülbelül 10percre van szóval nem távolság:POtt felmentünk a várba,de ott is szívtunk egy kicsit,mivel Hétfő volt ilyenkor a legtöbb múzeum meg egyebek szünnaposak,szóval a várnak a múzeumait sem tudtuk megnézni…mondjuk engem nem zavart,én tavaly jártam már Siklóson osztálykiránduláson:)Majd a vár után még megálltunk Siklós központjába és kicsit sétálgattunk….Olyan 3órakor értünk vissza Harkányba ahol bementünk a piacra szétnézni,csakhogy elkapott minket az eső így haza kellett mennünk:SEgész este benntvoltunk a szálláson,mivel zuhogott eső:(:SPókereztünk,én zenét hallgattam….azért eltelt a Hétfői napunk is...........

4nap:Ez a napunk is úgy telt el mint a tegnapi:SEzen a napon nem voltunk sehol,mivel annyira fújt a szél és esett az eső:(Én egész délután feküdtem,rejtvényeztem:DA mai napon kissé uncsiztam,nem tudtam magammal mit kezdeni:SAnyáék délután bementek a központba sétálni meg a piacra :)Ennyit tudok írni a keddi napról....

5nap:Na a szerdai napunk tartalmasan telt el:)Reggel hideg volt ugyhogy megint nem strandra mentünk hanem átmentünk Pécsre kirándulni:DNagyon jóó volt…..felmentünk a TV toronyba,bementünk az állatkertbe:):)Meglátogattuk a „rokonokat”:DGyönyörű volt a kilátás a Toronyból:):)Délután mikor végeztünk az állatkertbe,bementünk Pécs belvárosába az ÁRKÁD áruházba”shoppingoltunk”egyet:D…..vettem tök jó nacikat meg két felsőt..:D:DOlyan 6óra után értünk haza Harkányba…..Este meg ugy döntöttünk bemegyünk a központba vacsizni,pizzáztunk:D:):)Egy 60cm-es pizzát ettünk….fincsi volt:DNagyon jol telt a Szerdai napunk nem uncsiztunk:D:P:P

6nap:A Csütörtöki napunk is nagyon jol telt:)Az idő is szuper volt,ragyogó napsütés!!Egész nap kint voltunk a strandon:PNálunk ez már alap hogyha jó az idő:DEste fél7kor értünk haza,utána kajáltunk és már annyira fáradt volt a család hogy inkább nem mentünk sétálni:DMindenkit kivert a víz,én is most kivételesen sokat napoztam,fürödtem.........

7nap:Pénteki napunk is összességében jol eltelt….Reggel elég borús volt az idő,de hála istennek nem esett,így ugy döntöttünk még egyszer kimegyünk a strandra,mivel már holnap délelött megyünk haza:S:(Mi a Bencével fürödtünk is még egyet,de mikor kijöttünk a vízből kissé fáztunk:DAnyuék nem is fürödtek mert nem sütött a nap:S3órakor jöttünk vissza a szállásra,majd készülődtünk mert 7kor meg mentünk be a központba vacsizni:P…..Nagyon finom volt a kaja:)Jól bekajáltunk”teli voltunk mint a duda”:DElmentünk még egy utolsót sétálni is,a kaját ledolgoztuk:D;)

8nap:INDULÁS HAZA KUNSZENTMIKLÓSRA!!!!Reggel felkeltünk,összepakoltunk,mert 10ig el kellet hagynunk a szállást….és elindultunk haza”az édes kis otthonunkba”:DNagyon jó kis nyaralás volt,én jol éreztem magam…..csak kár,hogy ilyen hamar elszaladt ez az egy hét….:(

Máma meg Peat Junior a Night City Disco Clubban…….Hatalmasat fogok partyzni,barátnőimmel,ismerőseimmel:D:D;)Már alig várom a bulit,remélem jól fog sikerülni,ha már én ott vagyok,tudjátok ez már ALAP:D:D………..

Na majd holnap jövök,valamikor délután mikor felébredtem és kipihentem a heti és a buli fáradalmait:PJok legyetek,aki megy ma bulizni jó partyt neki…………….Cuppanócskaaa


Nincsenek megjegyzések: