2008. július 4., péntek

Rossz éjszaka!!:(,de van jó hír is:)

Itt vagyok gyermekeim!:DMost ébredtem fel,mert nagyon rossz éjszakám volt!:S:(Éjjel 2kor tudtam csak elaludni,mivel volt vihar olyan éjfél után!:@Dörgött,villámlott esett az eső,én meg félek a villámlástol,meg attól is ha hatalmasat dörög:S:(Ugyhogy nemtudtam aludni a takaróalatt kellett lennem mert a villámnak a féyne idegesített nagyon:S:(Na ennyit az éjszakámrol!!Más témára váltok:D
Ma nagyon jó napnak nézek elébe,mivel talizok öt osztálytársammal!!Megyünk a Szentmiklósi fogadóba kajálni és beszélgetni!!!!!Jajjjjjjjjj már várom du 4kor talizunk;)Ma jön haza Dollykám is,annak is nagyon örülök már,mert ezer éve nem láttam,szóval ha hazajövök a központból akkor átmegyek Dóryhoz is:):)Kicsit hüylülni,beszélgetni!!Végre mostmár neki is nyáriszünete van,szegényt ugy sajnáltam hogy még iylenkor is menni kellett neki gyakorlatra:SEz nagyon hüyleség:@A másik örömhír,hogy holnap meg már szombat és jön hozzám a drágám!:)Jajj de jó lesz(L)
Na ennyit tudok most hírtelen írni!!Majd jövök valamikor!!:)Joklegyetek!!Pusziiiiikkkkaaaa

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Szia Viv ne félj már a dörgéstől :)))) ÜDV: Dórikának is van egyközös ismerősünk is egy Dömösi srác :) pusza Joci

vivacica írta...

Okéssss!!!de én félek akkor is:Dtényleg?????puszii