2008. július 5., szombat

Egy jóra sikeredett tegnapi nap:);)

Sziasztok mindenki:DMegjöttem kicsit későn, de itt vagyok:)Tudjátok nincs olyan nap hogy ne fríssítsek;)Na szóval tegnap mint már mondtam délelött,taliztam du 4kor az osztálytársaimmal és beültünk egy étterembe kajálni,pizzáztunk mi az Edinával:)Nagyon fini volt Kék sziget pizzát ettünk,persze ketten egyet:DDTöbbiek is pizzáztak valaki egy egészet rendelt:D:DUtána kicsit eldumáltunk még,olyan 6ig voltunk ott!!Átmentünk mi még 4en után a Drinkbe!!!Csocsoztunk egy jot körülbelül egy olyan 1000Ft-ot "basztunk"el:DDDe megérte mert a hangulat is megvolt,ittunk forrócsokit:D:POlyan 7kor eljöttünk a Drinkből aztán beültünk még a buszmegbe beszélgetni a csajokkal mert az egyik osztálytársam vidéki és megvártuk még elmenjen a busszal:)Dumcsiztunk arrol hogy jövőhéten szervezünk egy csajos strand röpit,a Miklósi strandon;):)Jó lesz az!!!:DOlyan fél 8kor értem haza!!!Majd anyuékkal taliztam a bolt elött és átugrottam még Dollyhoz is!!Megigértem neki hogy átmegyek mivel ezer éve nem beszélgettünk már!!Nagyon jol eldumáltunk,ott van nála most barinője is,szóval vele is beszélgettem:)Fél 10-kor értem haza!!!Témaváltás:D
Kicsit írok már a mai napomról is,mondjuk még olyan semmi különös nemtörtén!Balázs negyed1-re ért ide hozzám,"személyvoncsin zötykölődött":D:DMár vártam ezt a napot,majd átmegyünk Doryhoz ma is mert Balázzsal beszélni akar,azt ne kérdezzétek hogy miről:D:PMegyünk este partyzni a Night City Discó Clubba!!Remélem jó kis buli lesz ha már elmegyünk;)Hiányzik már a buli és azért megyünk ma el:):D:DTudjátok buli nélkül nincs élet:D:D:P
Na hát nagyjábol ennyit tudok most hírtelen nektek írni!!!Majd még jövök attól nem kell félnetek!!!!!!:D:PAki ma megy bulizni annak jó bulizást,hát igen szombat van buliiiiiiiiiiiiiiiiiii:D
Na cuppos mindenkinek!!

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

héhh!milyen strandos csajos röpis cucc? ki ne hagyjatok a jóból:P

vivacica írta...

Dehogyis épp ez az hogy te is bennelennél!!ha Zsuszi alap:D:D

Névtelen írta...

na azért:D