2009. június 30., kedd

Buli nálunk a hétvégén!



Naa hát azt kell, hogy mondjam megint egy jó kis hétvégém volt!!! Kedden ugyebár hazamentem, aztán szerdán jöttünk vissza anyuékkal "shoppingolni", sajnos szemüveget akkor nem találtunk olyat ami árban is elfogadható lett volna, de csütörtökön elmentünk otthon és kiválasztottam egy "fasza" RETRO szemüveg keretet, elvileg ma jön meg ha minden igaz!!:) Jujj nagyon kivi vagyok rá, nekem tetszett fehér vastag száras, strasszkövel ki van rakva a retro jel és fekete a keret.. na visszatérve a 7végére: pénteken nagy lázadás készülődés a szombati családi banzájra, mivel keresztanyám 50éves lesz:):D Rengeteg süti sütés, takarítás, stb.... Szombaton meg buli a javából, áhh ahhoz képest ahogy indult , marha jól sikerült;) A képek is azt sugallják, hogy egy igazi családi buli volt:P Este pedig mi csajok discóztunk még egy jót, na de azt is hozzá kell tennem, hogy anyuék is a discóba kötöttek ki:D:D Áhh marha jol elvoltunk, apuval tök jót táncoltam... most elég sokan is voltak, mármint amennyien szoktak szal kicsit meg is lepődtem.:) Na de ez volt a jó.. fél 3kor értünk haza... akkor még barátnőmmel kicsit eldumáltunk otthon meg kaja minden aztán 4körül aludtunk el.... vasárnap meg punnyadás megint, meg készülődés vissza Pestre, tesommal együtt:):) Na kb ennyi most ami így fontosabb volt:D

Nincsenek megjegyzések: