2009. június 7., vasárnap

Miért pont én lehetek ilyen szerencsétlen ember?:(:'(

Vannak az évben borús nappalok,
Szürkére festik a felhők a Napot
És nem is sejtheted, míg kedvtelenül koppan az eső
Hogy már egy gyenge fűszál néked nő

Minden rosszban van valami láthatatlan jó

Mint ez a könnyű dal, oly vigasztaló
Csak sose félj, múlik a baj
Rossz kedved és csak zivatar
Fújd el, ha baj

Ennyi a titkom, ilyen egyszerű
a ború nyomában már ott jár a derű
Reméld a napsugárt, míg kedvtelenül koppan az eső
Keresd a fűszálat, mi néked nőtt

Sok jóval nem tudok szolgálni sajnos, amik történtek velem az elöző napokban:(:S A hét eleje jónak indult még, kedd, szerda, csütörtök, péntek vizsgák sajnos, de az első 3nap vizsgái még jók voltak sikerültek is, na aztán a pénteki napom baszódott el de nagyon:( Először is az idegesített, hogy fél 4kor volt a vizsgám és kurvára paráztam már csütörtök éjjel alig aludtam a gyomrom egy görcsbe volt, aztán a pénteki délelöttöm is tiszta idegeskedéssel ment el, aztán fél 4kor kezdődött a vizsga, ráadásul szóbeli volt:S 49-en vizsgáztunk és én beakartam menni az elsők között de sajnos nem tudtam mert mások előre tolakodtak:/ Én kb olyan 5körül mentem be, elég jó témát kaptam, 2oldalba ki is dolgoztam és éreztem, hogy a 2-nek meg kell lennie.. előttem még 2ember lefelelt abból az egyiket megbuktatta, a másik 3ast kapott.. és következtem én, akkor megint összeugrott a gyomrom:/ A tanár elkezdte olvasni amit leírtam, közben röhögött, nekem ez már szarul esett, hogy mi a "faszt" röhög... aztán kérdezett, arra válaszoltam és utána egyre bunkóbb volt velem magyarán addig szívatott, amíg meg nem buktatott a végén... :(:@ szó szerint ezt mondta: " látom tanult, de jöjjön vissza legközelebb":S:@ kiküldött karóval....
Miután kimentem a teremből elkapott egyből a sírás, már majdnem a teremben is elbőgtem magam alig bírtam visszatartani:( Anyunak a telefonba alig tudtam elmondani, hogy mi volt a vizsgán..:S Iszonyatosan kibuktam, hogy ekkora köcsög tanárok vannak a főiskolán.. jah és állítólag hallgatóbarát főiskoláról van szó, hát basszus ez messze nem az:S Sajnos nekem ebben az évben nagyon szerencsétlenül folytak a vizsgák, de ahhoz képest jól bírtam, csak attól félek, hogy majd ha következő 4félévben is ez lesz teljesen kibukok aztán otthagyom,de ezt nem szeretném.. Na a másik fele még a pénteki napomnak, hogy vizsga után jöttem haza a szüleimhez, mert már 2hete nem voltam itthon, természetesen buszom nem volt már így nem volt más lehetőségem mint vonatoztam amit nagyon gyűlölök de muszáj volt. Bíztam benne, hogy a 18:32es vonatomat elérem, de hát még ez is mint amilyen szerencsétlen vagyok mostanában nem értem el így még egy órát dekkoltam a vasutállomáson!:( Este 9-re haza is értem, a gyomrom azt hittem már kilyukad, annyira éhes voltam, egséz nap szinte nem ettem semmit csak 1-2 falatot:S Na a pénteki napomról ennyit, többet nem akarok mesélni róla, remélem 17-én már szerencsésen átmegyek ezen a nyomorék vizsgán, aztán végeztem is az első évvel...
Na a 7végémről meg csak annyit, hogy jó itthon már egy kicsit de halálra unom magam, ráadásul az idő is tök szar, még napozni se tudok kimenni, ugyhogy itt "döglök" a szobába:/ Kedden megyek vissza Pestre ha minden igaz, aztán valami munkát keresünk barátnőimmel, meg megyünk ide-oda, valami programm biztosan lesz, uncsizni nem fogunk:) Na ennyi....

Nincsenek megjegyzések: