2009. június 16., kedd

A hétvégémről és a hét első napjairól:)


Na hát most kicsivel jobb dolgok történtek velem a hétvége folyamán, nem ugy mint eddig amióta újból írok ide:/ Szóval a 7végémből a Szombat nagyon jóra sikeredett azon belül is az este:):D Egyik ismerősömhöz mentem át egy kis házibuli féleségbe:);) Hát meg kell, hogy mondjam kissé jol elvoltunk 1L bacardi cola társaságában:DXD Sokat nevettünk, beszélgetünk( főleg a pasikrólXD) hajnal 5kor kerültünk ágyba, másnap azért mikor felkeltünk kicsit "forgott velem a világ" :D A vasárnapi napom már punnyadósabb volt, délután 1kor hazaértem és egséz nap uncsiztam:/:S Mondjuk bulik után a másnap ilyen szokott lenni nálam legtöbbszőr!! Hétfőn pedig délelött összepakoltam és húztam vissza Pestre mint a "vadliba" :) Szerencsére itt nem uncsizom a napok folyamán, mert barinőm is jött vissza és egész héten itt lesz nálam... :) Szerdán viszont még vár rám egy rohadt vizsga:S:( Nagyon remélem, hogy most már sikerülni fog és nem bukok ki teljesen, mert én akkor nem tudom mit csinálok már:S Na hát a mostani 7végéről még nem tudok nyilatkozni, mert vagy barátnőmhöz megyek most, vagy pedig Adacson lesz a falunap és oda, majd kiderül az időtök is füg minden:) Ennyi mára, majd jelentkezem ha tudok írni valami értelmeset nektek!!!;)

Nincsenek megjegyzések: