2009. június 21., vasárnap

A hétvége Perkátán:)



Na hát a hét másik fele szerdától nagyon jól sikerült:) Először is sikerült az utolsó vizsgám szerda délután, így most már végeztem az első évemmel, jöhet a nyár a munka a pihenés a barátok:) Este meg is ünnepeltük egy kis iszogatás, beszélgetés, filmezés társaságában... Csütörtök délelött punnyadtunk majd délután ugy döntöttünk, hogy lemegyünk a Duna partra napozni egy kicsit! Az első kép ott készült;) Huu nagyon meleg volt majd meghaltunk a hőségtől, de legalább barnultunk, nem mondom hogy feketék lettünk de azért fogott rajtunk a nap:P Pénteken délelött egy sminkeshez kellett mennünk, ahol kisminkeltek minket ingyen;):P Elég jol sikerült, mondjuk nekem kicsit szolid volt ahogy kifestettek de nembaj kell ilyen is.... aztán délután pedig összepakoltunk még amit kellett és mentem Perkátára barátnőmhöz a 7végére:):) Az út elég tűrhető volt nincs messze, csak rohadt meleg volt, de volt a buszon lékkondi hál istennek:D Odaértünk egyből kaja, kipakolás aztán neteztünk, filmeztünk és este már fél11kor ki is dőltünk, mert nagyon elfáradtunk az utazásba meg hosszú nap volt... Másnap elég hamar felébredtünk,de én még visszatudtam aludni aztán majdnem délben ébredtemXD:D Majd átmentünk Bree mamájához kajálni, délután pedig elmentünk sétálni, a faluba, a képek ott készültek:) A második kép az egy kastélyt akar ábrázolni, sztem tök jó csak kicsit tönkre van már ráférne egy tatarózás, de nekem tetszett.... Sajnos az idő nem nekünk kedvezett a 7végén, mondhatom rohadt szar időt fogtunk ki, szombatra lehült a levegő nagyon esett is az eső szóval haza is kellett mennünk, hogy ne ázzunk meg:S Hát a nap többi része punnyadással telt el.. netezés megint, evés, ivás:D Vasárnapi nap délelöttje is punnyadás volt, mivel az idő szintén szar volt.. fujj utálom ezt a hülye időt.. délután pedig jöttünk vissza Pestre... szóval ennyi nagyjából a 7végémről!! Én attól függetlenül, hogy szar idő volt jól érztem magam Brigiéknél, mi mindig föltaláljuk magunkat, sokat röhögtünk, elvoltunk:):D

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

hát sztem mi mindig feltaláljuk magunkat^^

Vivacica írta...

naa az biztos, az a jó,hogy mi mindig tudunk kitalálni programokat, remélem szep-től is jó lesz:):D ^^