2009. július 7., kedd

Napozás, Költözés Békásról..... :)



Na megint tudok miről írni, történtek izgalmas dolgok az elmult pár napban.... Pénteken hazamentem du-án Dórival vonattal.. na az első dolog ami történt(nem semmi volt) ugy volt, hogy Kőbányára mentünk ki, mivel onnan ment a vonat haza, felültünk rá, láttam én már az elején, hogy nincs mozdonya, de mondom majd biztos tolnak rá, hát ott ülün k már indulás elött állva, erre jön a kalauz, azt beszol, hogy:" az előtte álló vonat indul mindjárt , nem látták, hogy ennek nincs mozdonya"? XD Hu mi azonnal sprinteltünk a másik vonatra át... szakadt rólunk a víz:D Na felértünk nehezen, aztán ott egy kis idő elteltével keresni kezdtem a bérletemet, és basszus nem találtam, azta kurva oylan ideg elkapott, hogy megint leugrottunk bőröndöstöl a vonatról és én azonnak futni kezdtem az előzőre, hogy nem-e otthagytam, szerencsém volt mert a kalauz addig nem indította a vonatot... Kiderült, hogy a laptopom táskájában volt a cipzáros résznél..XD Faszán kifutottam magam, ugy leizzadtam h vörösödtem minden bajom volt.. na de az a szerencse, h éppségben és szerencsésen hazaértünk.. A 7végémről meg csak annyit nagyvonalakban, hogy bulizni kartunk menni barátnőmmel szombaton, csak sajna beteg lett, így punnyadással telt a 7végém, na de kell néha ilyen, nem csak a party:D Aztán tegnap du-án jöttem vissza Pestre, mert költözés volt, de elötte még Breevel lementünk egyet napozni a Dunapartra:)A költözés az meg azért volt, mivel otthagytam Békésmegyert, és Bogdáni úton fogok ezentul lakni, tök jó lesz Brigivel egy szobába:);) A suilitól sem lesz vészes 20-25 perc busszal, ugyhogy király lesz remélem:D Tegnap egyik haverom segített átcuccolni kocsival mert bútoraimat is átkellett hozni( ágy, komód, tv)de szerencsésen át lett minden hozva, így apuéknak sem kellett feljönniük:) Így már a tegnapi éjszakámat itt töltöttem:D:) Kicsit furcsa volt, de tudom ,hogy könnyen megfogom én szokni, nem szoktak ilyennel gondok lenni nálam:D:) Ma pedig még egyszer utoljára visszamnetem a "volt" albiba mert jött a tulaj, odaadtam a kulcsokat, meg kifizetett meg én is még a tartozást, aztán mostmár csak suli kezdéskor megyek majd mindennap arra felé:):D Hát kb most ennyi ami hírtelen eszembe jut, majd még írok a 7végémről is biztosan, mert most nem punyadással fog telni, legalábbis a szombat tuti nem:);)

Nincsenek megjegyzések: