2009. július 16., csütörtök

Hétvége: Gyopárosfürdő, Adacs;):)




Na újból itt vagyok kicsit sokára, de csak most jutottam ide, hogy írok egy kicsit a 7végémről:) Na szóval szombati nap ami tartalmas és mondani valót hordoz magával, ugyanis a kunadacsi Polgármesteri Hivatallal mentünk Orosházára(Gyopárosfürdő) nevezetű településre egyet strandolni:P Meg kell, hogy mondjam nagyon kultúrált szuper strand, érdemes ellátogatni akár családostol, akár baráti társasággal! Fedett része is van a fürdőnek, ahol Jaquzzi, élményfürdő, csuszda várja a látogatókat.. a kinti részben is úszómedence, gyermekmedence, csúszda, élménymedence van:) A belépő is elfogadható, és garantált szórakozást nyujt a túristáknak! Az igaz, hogy kicsit messze van, de megéri, én tudom ajánlani:D Mi is kifürödtük magunkat, kicsit le is pirultunk... és este fél10-re értünk haza:) Aztán mi Tamimmal, még mentünk egyet partyzni, mert hogy szombat nem maradhat ki bulizás nélkül:D:P Huu kegyetlen jóra sikeredett az is.. menés elött még iszogattunk bacardi colát( alap), aztán irány a Presszó:D Kitáncoltuk magunkat, a kép is ott készült, sokat nevettünk, na szóval elvoltunk:D Fél5-re már haza is értünk, aztán nem várt ránk más, mint a pihe-puha ágyikó:D:D
A vasárnap meg szintén mint minden hétzáró nap, punnyadással telt.. 1kor értem haza, aztán "döglődtem" egész nap:)
A hétről is írnék egy keveset, főleg a szerdai napról mikor is Bree-vel állásinterjun voltunk a Ráday utcába, ami egy eszméletlen kis hangulatos utca, teli ékteremmel, kiülős helységekkel és nekünk oda kellett menni az ART OF PROGRESS nevezetű céghez:) Hát sajnos nem tudjuk mi lesz, de nagy a valószínűség, hogy nem lesz esélyünk, mivel nagyon sok a jelentkező és megmondták, hogy ők nem csak nyári munkára keresnek embereket, hanem egy 3hetes betanítás után állandóra:(:S Ugyhogy szerintem erről lecsúsztunk.. na de mindegy is... majdcsak lesz valami:)
Na most ennyi jut eszembe hírtelen, majd a mostani 7végémről is beszámolok tutkó mert az sem lesz piskóta...:D:D Na meg a jöv hét valamelyik napjárol is, ugyanis ebédre vagyok hívatalos, jujj attól tartok kicsit de majd meglátjuk, hogy mi lesz:):$

Nincsenek megjegyzések: