2008. június 30., hétfő

Nagyon jora sikeredett hétvége;):)


Na sziasztok mindenkinek!!Megint itthon vagyok,megérkeztem tegnap jöttem vonattal haza délután:(Nem akartam elbúcsúzni a drágámtol,mert nagyon jó volt vele négy napig!!Most tudok mit írni szóval képek alapján szeretném leírni hogy,hogyan sikerült a hétvégém:)Hát csütin du érkeztem,nem mentünk aznap sehova mert Balázs másnap ment dolgozni és szegénynek 6kor kellett kelnie:SÉn aludtam helyette 11ig:DPénteken ebédelni egy nagyon szupi kis helyen voltunk MENZA ez az ékteremnek a neve,a kajcsi is fincsi volt!!!Majd este meg metünk a Westendbe moziba,8kor kezdődött a film Wanted című kis akcíó filmet néztük meg!!Beszarás olyan jó volt:)Aki teheti nézze meg;)Megint volt mint mindig popcorn,cola csoki:DMikor hazaértünk egy kis koktélban is lehetet részem,Balázs csinált egy szupi jó kis piát Cuba Librét:)Eszméletlen fini volt!!!!Szombaton du megint moziba mentünk:DMost 3D-s filmet néztük meg az Aréna Plázába!!Az ŰRÁLLOMÁST:)Érdekes volt nagyon;)Este meg elmentünk sétálni a Dunapartra,egyik kép ott készült:):)Hát a vasárnapi nap már kissé punnyadtan telt mert én jöttem sajnos haza!!!!Azt kell hogy mondjam nagyon jó kis hétvégém volt!!!!Vonaton egyedül szálltam le miklóson:D:DKemény volt!!
Na gyerekeim majd még jövök délután,rakok nektek fel majd egy pár érdekességet!!!:)Jók legyetek!!!!Sok cupanósss

4 megjegyzés:

Balázs írta...

Hát igen, ez egy nagyon kircsi és különleges hétvége volt. Remélem még sok ilyen lesz.

vivacica írta...

az biztos naon jora sikeredett:):):)Jól éreztem magam minden!!persze lesz még sok iylen alkalom!!

Balázs írta...

Annak orulok nagyon h tetszett a 3Ds mozi is bar nem gondoltsm h eljutunk most oda :);)

Balázs írta...

De kiralyul sikerult iPhone rol irnom. :D