2008. június 22., vasárnap

Hétvége...Pilisen;)

Eljött a nagy nap!Csütörtökön befejeztem életem első nagy megmérettetését,leérettségiztem:)Este 18órakor volt a bizonyítványosztás!Ezennel végetértek középiskolai tanulmányaim,ami részben jó részben rossz!Mostmár csak azon imádkozok hogy valahova fölvegyenek főiskolára!!:):SCsütörtök este 20órakor kezdődött a Banketünk ami a Bojtár vendéglőben volt:);)Nagyon szuperul sikerült,6tanárt tegezhetünk ezentul, beleértve az osztályfőnököt is:)Sokat beszélgettünk a kaja is fincsi volt bojtár tál meg pia is volt pezsgőztünk boroztunk:DHajnal 4órakor értem haza!
Péteken meg este 18órakor indultunk Pilisre!!Ott töltöttem a hétvégét!:)Drágám is jött mert ő is megvolt hívva mivel szombaton 50.-dik házzasági évfordulót ünnepeltünk!!Nagyon jól sikerült!!Sokat táncoltunk ettünk ittunk:):D:DEgyszóval PARTYZTUNK:DHajnal 2kór aludtunk el:DNagyon jól éreztem magam,örültem hogy a drágámat is láthattam megint:)Ma reggel 11órakor keltünk fel.majd lustiztunk még és mi olyan háromnegyed 3kor indultunk haza!!Balázs vonattal ment,hiányozni fog,de csütörtökön már látom megint!!Asszem ennyit a hétvégéről meg az előző napokról!!!Jók legyetek;)Sok cuppikkaaaa

2 megjegyzés:

Balázs írta...

Hát érdekesen indúlt neked is a hétvégéd. Szerdán még nagy idegeskedés aztán meg a felszabadultság igaz nem úgy ahogy szeretted volna, de biztos, hogy így is fölvesznek. Szerintem emiatt ne aggódj. Most végre itt a nyár és szabad vagy, az a lényeg. Hát igen pilisen jók voltunk, igaz kicsit sokan, de jól :D Lehet nem kellett volna annyit inni, de nézd a jó oldalát: megvolt a hangulat. Hát nemsokára ismét együtt. Hát a nyár már csak erről szól... :D:D Sok cuppi.

Névtelen írta...

Jaja az biztoos!!Huuu de kegyetlen ideges voltam főleg akkor mikor kimondták a nevemet hogy már negyed9kor mehetek is be:SRáadásul angollal kezdtem:(Na mindegy de tul estem rajta hála istennek:)Jó volt a 7vége is jaja kicsit sokat ittunk de sebaj:D:DMár várom a csütit jó lesz megint vasárnapig együtt:)Na sok cuppanós