2009. június 2., kedd

Változások, amióta nem írtam a blogomba:)

Naa hát eltelt egy pár hónapocska, amióta nem írtam ide. Ennek megvannak az okai, most nem fogom elmesélni az egész mindent, mert akkor még holnap este is ezt írnám:D Nagyjából leírom mik történtek velem.... na kezdem elöszőr is bekerültem a főiskolára mint már olvashattátok az előző bejegyzésemből, uj barátokra találtam, akikkel nagyon jó a viszonyom:) Rengeteg közös partyk, shoppingolások, tanulás, filmezés stb... :) Én ennek nagyon örülök, hogy ilyen jó társaságba kerültem:P Megvolt az első félév vizsgái is amit kisebb-nagyobb szenvedéssel megcsináltam, nem is olyan rossz átlaggal. Most a második félév vizsgáit nyúzom, ebből is már csak 3vizsga van hátra és ha minden jol megy utána befejeztem az első évemet és akkor jöhet a kedvenc időszakom a NYÁRI SZÜNET:):) Nagyon sok programom lesz megint a nyárra, elsősorban dolgozni fogok ha összejön, mármint muzsáj lesz:P aztán nyaralás a barátokkal (ami egy felejthetetlen élmény lesz:D) Balaton átúszás, amitől kicsit parázok, de vagyok olyan bátor, hogy átúszom:) Ezt terveztem már 3éve, hogy én átfogom úszni, csak egyedül nem akartam, most meg adott az a lehetőség, hogy egyik csoporttársammal elhatároztuk, hogy átfogjuk úszni:) Most a vizsgák után el is kezdünk rá keményen edzeni, mert akkor viszont nem fogjuk bírni az úszást.... jaa igen amugy is járok egy héten 2szer edzeni Aerobicra, amit nagyon szeretk csinálni:):) Aztán még a nyárra maradt a jogsim befejezése most már azt is meg kell csinálnom, csak sajnos eddig egyszerűen nem volt időm vezteni, mivel hétköznap Pesten vagyok, így nehéz lett volna elmenni, de most már az is meglesz:P Na meg persze a sok-sok partyk sem fognak kimaradni, az már alap főleg h suli sem lesz. :D:D De megint nagyon hamar elfog szaladni ez a szünet is, mint ahogy a többi is!! Szeptembertől pedig megkezdem a második évemet, valószínű új albérlet, új lakórársak/ lakótárs de ez csak jó lesz nekem, mert azzal fogok egy albiban lakni akivel nagyon kijövök és nekem ez számít:) Most sajnos ez az év albérlet szempontjából nem hozott nekem szerencsét, de reméljük szep-től ez frankón fog működni!!:):) Na hát sztem most ennyi jut hírtelen eszembe, remélem most már lesz néha időm felnézni ide és írni is, ami nagyobb esemény, azt viszont nem ígérem hogy mindennap felfogok nézni!!!
Na jók legytek... pusziiii mindenkinek!!!!

Nincsenek megjegyzések: